Zpravodajství ČTK

Reklamní balík "Zpravodajství ČTK" obsahuje reklamní pozice ve všech níže uvedených zpravodajských serverech všude tam, kde je agenturní zpravodajství.

Návštěvnost (podle gemiusTraffic) - leden 2012:
722.121 návštěvníků, 4.356.886 zobrazených stránek

Základní ceník

název formátu rozměr (pixely) cena
(Kč/týden)*
Ahead 990x100 220.000
900x200 250.000
Square TOP 250.000
MIDDLE 220.000
300x60 300x60 80.000
hypertext obrázek 60x40px + 90 znaků text 60.000
PR článek obrázek 60x40px + 90 znaků text 65.000

* Uvedené ceny jsou smluvní.

ČeskéNoviny.cz

Návštěvnost (podle gemiusTraffic) - leden 2012:
541.336 návštěvníků, 3.178.847 zobrazených stránek

Profil čtenářů
61% muži v produktivním věku, 40% všech návštěvníků má dokončené středoškolské vzdělání, věk 21-50let s průměrnou nebo vyšší mzdou. 54% žije ve městech nad 20 000 obyvatel. 59% má základní IT znalosti, 35% nadstandardní. Nejvíce čtenářů patří do socioekonomických skupin A, C1, C2 a D.
Podrobný sociodemografický profil čtenářů ČN z října 2011 (215 kB, PDF)

ČeskéNoviny.cz: rozmístění reklamy

homepage

all web a články
Technická specifikace reklamních formátů

Základní ceník

název formátu umístění rozměr
(pixely)
cena
(Kč/týden)*
Ahead homepage 990x100 65.000
homepage 900x200 75.000
all web** 990x100 140.000
all web** 900x200 160.000
Interstitial homepage 800x600 (zobrazí se před načtením stránky) 100.000
Square homepage TOP 300x300 60.000
all web** TOP 300x300 140.000
all web** middle 300x300 120.000
300x60 homepage 300x60 25.000
články 300x60 25.000
all web** 300x60 50.000
Hypertext *** homepage obrázek 60x40px + 90 znaků text 30.000
all web** obrázek 60x40px + 90 znaků text 35.000
PR článek *** homepage obrázek 60x40px + 90 znaků text 35.000
all web** obrázek 60x40px + 90 znaků text 37.000
Nestandardní
formáty
Pouze po dohodě.

* Uvedené ceny jsou smluvní.

** Nabídka "all web" zahrnuje všechny stránky kromě homepage. Inzerci lze ale cílit i na konkrétní sekce novin (například počasí, z domova, ekologie, atd.).

*** Hypertext a PR se odlišují pouze cílem prokliku, vizuálně jde o totožné formáty. Hypertext vede na web klienta, PR článek na reklamní sdělení umístěné na našem serveru.

FinančníNoviny.cz

Návštěvnost (podle gemiusTraffic) - leden 2012:
164.145 návštěvníků, 638.926 zobrazených stránek

Profil čtenářů
60% muži, 55% návštěvníků má úplné stření nebo VŠ vzdělání, 64% čtenářů je v zaměstnaneckém poměru nebo podnikatelé, žije ve městě nad 20 000 obyvatel, 62% tráví na internetu 21 dní v měsíci a více. 40% má nadstandardní znalosti IT. Největší procento čtenářů patří do socioekonomické skupiny A.
Podrobný sociodemografický profil čtenářů FN z října 2011 (215 kB, PDF)

FinančníNoviny.cz: rozmístění reklamy

homepage

all web a články
Technická specifikace reklamních formátů

Základní ceník

název formátu umístění rozměr
(pixely)
cena
(Kč/týden)*
Ahead homepage 990x100 30.000
homepage 900x200 40.000
all web** 990x100 140.000
all web** 900x200 150.000
Interstitial homepage 800x600 (zobrazí se před načtením stránky) 35.000
Square homepage TOP 300x300 30.000
all web** TOP 300x300 140.000
all web** middle 300x300 120.000
300x60 homepage 300x60 10.000
články 300x60 20.000
all web** 300x60 50.000
Hypertext *** homepage obrázek 60x40px + 90 znaků text 8.000
all web** obrázek 60x40px + 90 znaků text 30.000
články obrázek 60x40px + 90 znaků text 18.000
PR článek *** homepage obrázek 60x40px + 90 znaků text 10.000
all web** obrázek 60x40px + 90 znaků text 35.000
Nestandardní
formáty
Pouze po dohodě.

* Uvedené ceny jsou smluvní.

** Nabídka "all web" zahrnuje všechny stránky kromě homepage. Inzerci lze ale cílit i na konkrétní sekce novin (například hypotéky, osobní finance, strojírenství, investice atd.).

*** Hypertext a PR se odlišují pouze cílem prokliku, vizuálně jde o totožné formáty. Hypertext vede na web klienta, PR článek na reklamní sdělení umístěné na našem serveru.

SportovníNoviny.cz

Návštěvnost (podle gemiusTraffic) - leden 2012:
91.137 návštěvníků, 413.857 zobrazených stránek

Profil čtenářů
70% čtenářů jsou muži, nejčastěji mezi 20 – 45 lety. 45% má dokončené SŠ vzdělání, 54% je hlavou domácnosti, 52% je v pracovním poměru, 93% používá internet doma, 21 a více dní v měsíci. 92% čtenářů má základní nebo nadstandardní znalost IT. Největší procento čtenářů patří do socioekonomické skupiny A.
Podrobný sociodemografický profil čtenářů SN z října 2011 (215 kB, PDF)

SportovníNoviny.cz: rozmístění reklamy

homepage

all web a články
Technická specifikace reklamních formátů

Základní ceník

název formátu umístění rozměr
(pixely)
cena
(Kč/týden)*
Ahead homepage 990x100 15.000
homepage 900x200 20.000
all web** 990x100 40.000
all web** 900x200 42.000
Interstitial homepage 800x600 (zobrazí se před načtením stránky) 30.000
Square homepage TOP 300x300 12.000
all web** TOP 300x300 40.000
all web** middle 300x300 35.000
300x60 homepage 300x60 4.000
články 300x60 15.000
sekce (fotbal, hokej, gamezone) 300x60 9.000
Hypertext *** homepage obrázek 60x40px + 90 znaků text 7.000
all web** obrázek 60x40px + 90 znaků text 15.000
sekce (fotbal, hokej, gamezone) obrázek 60x40px + 90 znaků text 15.500
PR článek *** homepage obrázek 60x40px + 90 znaků text 8.500
all web** obrázek 60x40px + 90 znaků text 16.000
Nestandardní
formáty
Pouze po dohodě.

* Uvedené ceny jsou smluvní.

** Nabídka "all web" zahrnuje všechny stránky kromě homepage.

*** Hypertext a PR se odlišují pouze cílem prokliku, vizuálně jde o totožné formáty. Hypertext vede na web klienta, PR článek na reklamní sdělení umístěné na našem serveru.

Proč na serverech ČTK?

  • čte nás atraktivní cílová skupina čtenářů
  • zajistíme profesionální řízení kampaní, možnost optimalizace v průběhu kampaně na základě úspěšnosti
  • máte možnost tematického zaměření reklamních kampaní
  • na severech je jen seriózní zpravodajství

Návštěvnost a údaje o našich čtenářích získáváme díky účastí v projektu Netmonitor, jenž měří data nejvýznamějších serverů v ČR.

ČTK akceptuje standardizaci reklamních formátů SPIR (viz www.spir.cz)

Mediální partnerství

Naše noviny jsou mediálním partnerem řady významných kulturních, finančních a sportovních akcí, např.:

  • Prague International Marathon
  • Městská divadla pražská
  • Kino Lucerna
  • DOX
  • Opera Národního divadla
  • Forum 2000
  • Česká Atletika
  • Animanie
  • Iberica - festival španělské kultury
  • Tanec Praha
Divadelní festivaly: Malá inventura, 4+ 4 dny,
Filmové festivaly: Das FilmFest, La Pelikula, Fresh film fest, Cena Pavla Kouteckého,
Hudební festivaly: Struny Podzimu, Letní Letná, Letní slavnosti staré hudby, JazzFest

Kontakt pro mediální partnerství:
Milena Schmidová
222 098 202
schmidova@ctk.cz

Kontakt

ČTK Online
Obchodní oddělení
Opletalova 5
110 00 Praha 1

pro agentury:
Jiří Pop
222 098 490
pop@ctk.cz
pro přímé klienty:
Stanislava Rašínová
222 098 142
602 532 616
rasinova@ctk.cz

Kontaktujte nás
Dnes je 23.4.2014, svátek má Vojtěch
Reklama

Kurzovní lístek ČNB23.4.2014

Měnakódmn.devizy střed
EUREUR127.4vývoj kurzu
HUFHUF1008.92vývoj kurzu
PLNPLN16.5vývoj kurzu
USDUSD119.84vývoj kurzu
GBPGBP133.3vývoj kurzu
Reklama
Automoto
Automoto

Autosalon v Pekingu obrazem

Sirkárna v Sušici
Sirkárna v Sušici

V Sušici vznikla jedna z prvních sirkáren v Evropě
Fotogalerie

Velikost textu: a a A