Zpravodajství ČTK

Reklamní balík "Zpravodajství ČTK" obsahuje reklamní pozice ve všech níže uvedených zpravodajských serverech všude tam, kde je agenturní zpravodajství.

Návštěvnost (podle gemiusTraffic) - leden 2012:
722.121 návštěvníků, 4.356.886 zobrazených stránek

Základní ceník

název formátu rozměr (pixely) cena
(Kč/týden)*
Ahead 990x100 220.000
900x200 250.000
Square TOP 250.000
MIDDLE 220.000
300x60 300x60 80.000
hypertext obrázek 60x40px + 90 znaků text 60.000
PR článek obrázek 60x40px + 90 znaků text 65.000

* Uvedené ceny jsou smluvní.

ČeskéNoviny.cz

Návštěvnost (podle gemiusTraffic) - leden 2012:
541.336 návštěvníků, 3.178.847 zobrazených stránek

Profil čtenářů
61% muži v produktivním věku, 40% všech návštěvníků má dokončené středoškolské vzdělání, věk 21-50let s průměrnou nebo vyšší mzdou. 54% žije ve městech nad 20 000 obyvatel. 59% má základní IT znalosti, 35% nadstandardní. Nejvíce čtenářů patří do socioekonomických skupin A, C1, C2 a D.
Podrobný sociodemografický profil čtenářů ČN z října 2011 (215 kB, PDF)

ČeskéNoviny.cz: rozmístění reklamy

homepage

all web a články
Technická specifikace reklamních formátů

Základní ceník

název formátu umístění rozměr
(pixely)
cena
(Kč/týden)*
Ahead homepage 990x100 65.000
homepage 900x200 75.000
all web** 990x100 140.000
all web** 900x200 160.000
Interstitial homepage 800x600 (zobrazí se před načtením stránky) 100.000
Square homepage TOP 300x300 60.000
all web** TOP 300x300 140.000
all web** middle 300x300 120.000
300x60 homepage 300x60 25.000
články 300x60 25.000
all web** 300x60 50.000
Hypertext *** homepage obrázek 60x40px + 90 znaků text 30.000
all web** obrázek 60x40px + 90 znaků text 35.000
PR článek *** homepage obrázek 60x40px + 90 znaků text 35.000
all web** obrázek 60x40px + 90 znaků text 37.000
Nestandardní
formáty
Pouze po dohodě.

* Uvedené ceny jsou smluvní.

** Nabídka "all web" zahrnuje všechny stránky kromě homepage. Inzerci lze ale cílit i na konkrétní sekce novin (například počasí, z domova, ekologie, atd.).

*** Hypertext a PR se odlišují pouze cílem prokliku, vizuálně jde o totožné formáty. Hypertext vede na web klienta, PR článek na reklamní sdělení umístěné na našem serveru.

FinančníNoviny.cz

Návštěvnost (podle gemiusTraffic) - leden 2012:
164.145 návštěvníků, 638.926 zobrazených stránek

Profil čtenářů
60% muži, 55% návštěvníků má úplné stření nebo VŠ vzdělání, 64% čtenářů je v zaměstnaneckém poměru nebo podnikatelé, žije ve městě nad 20 000 obyvatel, 62% tráví na internetu 21 dní v měsíci a více. 40% má nadstandardní znalosti IT. Největší procento čtenářů patří do socioekonomické skupiny A.
Podrobný sociodemografický profil čtenářů FN z října 2011 (215 kB, PDF)

FinančníNoviny.cz: rozmístění reklamy

homepage

all web a články
Technická specifikace reklamních formátů

Základní ceník

název formátu umístění rozměr
(pixely)
cena
(Kč/týden)*
Ahead homepage 990x100 30.000
homepage 900x200 40.000
all web** 990x100 140.000
all web** 900x200 150.000
Interstitial homepage 800x600 (zobrazí se před načtením stránky) 35.000
Square homepage TOP 300x300 30.000
all web** TOP 300x300 140.000
all web** middle 300x300 120.000
300x60 homepage 300x60 10.000
články 300x60 20.000
all web** 300x60 50.000
Hypertext *** homepage obrázek 60x40px + 90 znaků text 8.000
all web** obrázek 60x40px + 90 znaků text 30.000
články obrázek 60x40px + 90 znaků text 18.000
PR článek *** homepage obrázek 60x40px + 90 znaků text 10.000
all web** obrázek 60x40px + 90 znaků text 35.000
Nestandardní
formáty
Pouze po dohodě.

* Uvedené ceny jsou smluvní.

** Nabídka "all web" zahrnuje všechny stránky kromě homepage. Inzerci lze ale cílit i na konkrétní sekce novin (například hypotéky, osobní finance, strojírenství, investice atd.).

*** Hypertext a PR se odlišují pouze cílem prokliku, vizuálně jde o totožné formáty. Hypertext vede na web klienta, PR článek na reklamní sdělení umístěné na našem serveru.

SportovníNoviny.cz

Návštěvnost (podle gemiusTraffic) - leden 2012:
91.137 návštěvníků, 413.857 zobrazených stránek

Profil čtenářů
70% čtenářů jsou muži, nejčastěji mezi 20 – 45 lety. 45% má dokončené SŠ vzdělání, 54% je hlavou domácnosti, 52% je v pracovním poměru, 93% používá internet doma, 21 a více dní v měsíci. 92% čtenářů má základní nebo nadstandardní znalost IT. Největší procento čtenářů patří do socioekonomické skupiny A.
Podrobný sociodemografický profil čtenářů SN z října 2011 (215 kB, PDF)

SportovníNoviny.cz: rozmístění reklamy

homepage

all web a články
Technická specifikace reklamních formátů

Základní ceník

název formátu umístění rozměr
(pixely)
cena
(Kč/týden)*
Ahead homepage 990x100 15.000
homepage 900x200 20.000
all web** 990x100 40.000
all web** 900x200 42.000
Interstitial homepage 800x600 (zobrazí se před načtením stránky) 30.000
Square homepage TOP 300x300 12.000
all web** TOP 300x300 40.000
all web** middle 300x300 35.000
300x60 homepage 300x60 4.000
články 300x60 15.000
sekce (fotbal, hokej, gamezone) 300x60 9.000
Hypertext *** homepage obrázek 60x40px + 90 znaků text 7.000
all web** obrázek 60x40px + 90 znaků text 15.000
sekce (fotbal, hokej, gamezone) obrázek 60x40px + 90 znaků text 15.500
PR článek *** homepage obrázek 60x40px + 90 znaků text 8.500
all web** obrázek 60x40px + 90 znaků text 16.000
Nestandardní
formáty
Pouze po dohodě.

* Uvedené ceny jsou smluvní.

** Nabídka "all web" zahrnuje všechny stránky kromě homepage.

*** Hypertext a PR se odlišují pouze cílem prokliku, vizuálně jde o totožné formáty. Hypertext vede na web klienta, PR článek na reklamní sdělení umístěné na našem serveru.

Proč na serverech ČTK?

  • čte nás atraktivní cílová skupina čtenářů
  • zajistíme profesionální řízení kampaní, možnost optimalizace v průběhu kampaně na základě úspěšnosti
  • máte možnost tematického zaměření reklamních kampaní
  • na severech je jen seriózní zpravodajství

Návštěvnost a údaje o našich čtenářích získáváme díky účastí v projektu Netmonitor, jenž měří data nejvýznamějších serverů v ČR.

ČTK akceptuje standardizaci reklamních formátů SPIR (viz www.spir.cz)

Mediální partnerství

Naše noviny jsou mediálním partnerem řady významných kulturních, finančních a sportovních akcí, např.:

  • Prague International Marathon
  • Městská divadla pražská
  • Kino Lucerna
  • DOX
  • Opera Národního divadla
  • Forum 2000
  • Česká Atletika
  • Animanie
  • Iberica - festival španělské kultury
  • Tanec Praha
Divadelní festivaly: Malá inventura, 4+ 4 dny,
Filmové festivaly: Das FilmFest, La Pelikula, Fresh film fest, Cena Pavla Kouteckého,
Hudební festivaly: Struny Podzimu, Letní Letná, Letní slavnosti staré hudby, JazzFest

Kontakt pro mediální partnerství:
Milena Schmidová
222 098 202
schmidova@ctk.cz

Kontakt

ČTK Online
Obchodní oddělení
Opletalova 5
110 00 Praha 1

pro agentury:
Jiří Pop
222 098 490
pop@ctk.cz
pro přímé klienty:
Stanislava Rašínová
222 098 142
602 532 616
rasinova@ctk.cz

Kontaktujte nás
Dnes je 1.8.2014, svátek má Oskar
Reklama

Kurzovní lístek ČNB1.8.2014

Měnakódmn.devizy střed
EUREUR127.5vývoj kurzu
HUFHUF1008.81vývoj kurzu
PLNPLN16.61vývoj kurzu
USDUSD120.60vývoj kurzu
GBPGBP134.77vývoj kurzu
Reklama
Dražší takák
Dražší takák

Sněmovna pro vyšší daň z cigaret, krabička zdraží až o čtyři Kč

Elektronika
Elektronika

Mobily Češi mění již každé dva roky, notebooky po třech letech

Velikost textu: a a A